ŞİİR,
DÜŞ GÖRME SANATIDIR.
X X X
Aşk, insanı asıl söyletendir.
Sözü de hep güzel olur.
X X X
Şiir mi?
İnsanın yaratabileceği en üst duygunun ürünü.
X X X
Bugün hayatta bir şeyler kötürümse, aksıyorsa, bu, henüz şiirin o hayatın içinde
olmasındandır.
X X X
Aşk, âşık,
Şiir olmadan olması mümkün mü?
X X X
ŞİİR
AÇLIKTIR.
X X X
Anarşizm!
Düşünce özgürlüğünün en üst var oluşudur.
X X X
Hiçbir şey, sonsuz ve kalıcı değildir.
Doğanın ve evrenin en büyük, en acımasız yasası.
Değişimin gücüne direnenlere acıyorum.
X X
Her insanın saklı bir yerinde, bir anarşist tohumu vardır.
Patlamak için uygun zamanı bekleyen bir tohum.
X X X
GİTTİM
İNSANLARIN
YANINA
AMA YALNIZDIM.
Savruk düşünceler
0
Paylaş
